۴ پاسخ

نگه ندار عفونت میگیری هرموقع گرفت برو

از فرنگی استفاده کن اگر نداری از این مدل صندلی هاش بگیر که میشه تو توالت ایرانی گذاشت و استفاده کرد
نگه ندار عفونت میگیری

نگهداری عفونت و سوزش ادرار میگیری به کلیه هاتم آسیب میزنی توالت فرنگی استفاده کن راحت تره

نگه ندار برو منم مثل خودتم
زیاد دستشویی میرم طبیعی هست
نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور زندگیم🤰👼 مامان نور زندگیم🤰👼 هفته نهم بارداری