۴ پاسخ

سلام عزیزم تاپیک قبلیت برات تاپیک گذاشتم یه نگاه بنداز فدات شم🙏

عزیزم شیر arکلا باید بزاری غلیظ سه بعد به بچه بخوره نگا کنی پشت قوطی شیرخشک هم نوشته

آره من ۶۰ تا درست میکنم یدونه arمیریزم یدونه هم ببلاک ساده خوب میشه غلظتشیخوره

چهل بریز

سوال های مرتبط