۹ پاسخ

منم اینجوریم واقعا چکارکنیم آخه چرا نمیای بچه بد چسبیدی

پیاده‌روی و پله‌نوردی و حرکت اسکات خیلی خوبن.

من جای تو بودم هیچ کاری نمیکردم تا سزارین شم😂
ولی شنیدم ک اگ توی این هفته سرش پایین نیاد دیگ نمیچرخه

احتمالا باید آمپول فشار بزنی

پیاده روی. دوش اب‌گرم.رابطه .پله خیلی خیلی خوبه

وای منم ۳۸هفتم دیشب رفتم کامل بسته بودم
نمیدونم چیکار کنم

من ۴۱ هفته بودم اصلاً درد نداشتم رفتم بیمارستان معاینم کردن دو سانت باز بودم آمپول فشار بهم زدن کم کم درد زایمانم‌ شروع شد

زایمانت چیه طبیعی ؟؟

پله بالا پایین برو پیاده روی طولانی داشته باش
و حالت سجده خیلی جواب میده

سوال های مرتبط