۴ پاسخ

یکی از بهترین واکسنا بود که زدم

اخی عزیزم من از الان استرس دارم برا واکسن ی سالگی😑🥲چنتا تزریقی بود؟

یک سالگیش اصلا تب نکرد، دو روز یکم نق اضافه داشت اما در کل خیلی اذیت نکرد

به سلامتی عزیزم خیلی سبکه دختر منک اصن متوجه نشد

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی