۵ پاسخ

من ک عفوتت کرد بدبختم کرد

ما یکی از اشناهامون گذاشت رو همون حامله شد
بعدم اون رفت بالا
بچه به شکم عمل کرد تا درش بیاره

منکه هیچی حس نمیکنم احساس میکنم چیزی داخلم نیس سه هفتس گذاشتم

من بعد گزاشتن درد نداشتم یه مسیریو پیاده رفتم رسیدم خونه از شدت کمر درد داشتم میمردم
دیگه میکن خوردم بهتر شدم ولی اصلا بهم نساخت عفونت داشتم مدام
همیشه کمرم درد میکرد اخلاقو اینارو نمیدونم یادم نیست ولی تا برداشتم عفونتو کمردردم خوب شد

خواهر من ک با همین آیودی حامله شد😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان 🌸دخملی🌸 مامان 🌸دخملی🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری