بنظر منکه خیلی خوبه ۴سال آیودی داشتم بدون هیچ مشکلی،بنظرم خطاش خیلی کمه.ولی بشرطی دکتر خصوصی بزاری جنس خوب و مطمئن. اونایه بهداشت اصلا خوب نیست.
کجا رفتی گذاشتی میشه ادرس بدی؟
چند شد قیمتش؟
هزینش چقدر شد عزیزم؟
مامانم 🤣🤣قبلا
خانما من ی چی شنیدم که میگفت طول آلت مرد زیاد باشه زن نمیتونه ایودی بزاره چون تکونش میده حالا نمیدونم چقدرش درسته اما نظر شما چیه؟؟
منم چند سال پیش گذاشتم اما بعد ۵ماه ب خونریزی شدید افتادم و مجبور شدم درش بیارم حالا ایشاله بعد این دوباره میخام امتحانش کنم
سخت بود؟چقدر طول کشید چطوری بود
اصلا این دستگاه چی هست ؟میشه یکی توضیح بده
وا مگه میشه؟
منم میخوام بذارم،نمیدونستم خطا داره😐
یه خانوم تو گهواره اونم سه قلو
خب عزیزم راحت بود درد نداری؟؟ من ک تاحالا بچه ندارمم میتونم بزارم؟
داداشم با دستگاه اومده
عمه ام بچه سومش رو با ای یودی باردار شد
مامانم منو با دستگاه حامله شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.