۳ پاسخ

من به دخترم از اول آپتامیل میدادم راضی ام فقط یکم کم یابه😐

اپتامیل میدادم خوب بود.قد و وزنش عالی شد

باید بسازه دیگه به بچت اپتامیل نان ببلاک بیومیل بیومیل پلاس و....

سوال های مرتبط

مامان ترنم خانم 🥰 مامان ترنم خانم 🥰 ۱ سالگی