۴ پاسخ

من راضیم

من آپتامیل دادم یبوست گرفت نان اوپتی پرو دادم راضیم

من میدم و راضی ام خدا رو شکر

من خریدم بدم به بچم تو بیمارستان ولی خودم همشو خوردم خوشمزه بود.
دخترم شیر خودمو میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی