۴ پاسخ

وا این چه زندگی نکبتیه حتی پریود شدیم بازم باید استرس داشته باشیم حامله نباشیم

ممکنه هماتوم باشه ,من تو هر دو تا بارداریم داشتم

من تا ۱۲روز پریود بودم

من سر بچه اولم داشتم دکتر رفتم قرص داد خوب شدم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطی مامان فاطی ۳ سالگی