۸ پاسخ

من از ترس اینکه اسیاب درست پودش نکنه
چون ۵-۶ تا هر روز خیس میکردم حس میکردم یهو پودر کنم واسه چند روز مزش خراب میشه
هر روز به مقدار نیاز پودر میکردم با صافی چای پودش میکردم روش می‌کشیدم رنده شه ناخنام به فنا رفته😑
ولی دیگه میخوام یهویی مقدار زیاد پودر کنم با آسیاب چون با خودم گفتم چرا مزش باید عوض بشه

برای این حریره؟

چنددرجه چند دقیقه گذاشتی تو هواپز عزیزجان؟

من خشکش نمیکنم
شب میذارم خیس بخوره صب پوستشو میگیرم و با جای صافکن رنده میکنم
وقتی میریزی تو اب خودش وا میشه

منم دقیقا همینکارو کردم اولش خوبه بعد ک میزاریش یخچال بعد چند مدت سفت میشه تقریبا باید حتما با دست گوله هاشو پودر کنم ی دست بشه تو فرنیش بعد بپزم

من درست کردم شبیه کره بادم زمینی شدا🤣

دقیقا،باید کامل خشک بشه
من هرروز براش پودر میکنم با چای صاف کن، روزی دو یا سه تا دونه رو رنده میکنم

چ خوب شدن افرین بهت مامان

سوال های مرتبط