۵ پاسخ

سلام تنبلی
کیست های نابوت بی ارزشن

سلام عزیز جانا😘 لطفا تو کانال من عضو بشید لباسای خارجی اروپایی که مناسب جیگر گوشه هاتون هست یا از لباسای تخفیفی دیدن کنید و مطلع بشید که براشون خريداری کنید،خوشگلا لباسا همگی راحتی مناسب بیرون و منزل صد درصد جنس تضمینی هستن که در صورت عدم رضایت از جنس، میتونید مرجوع کنید و پولتونو پس بگیرید، یعنی در این حد مطمئنم چون برای پسر خودمم از شون استفاده میکنم تا پاره نشن دور نمیندازیشون شعار منِ 😊میتونید روبیکا عضو بشید مامانای مهربون 💖💝👇از بادی های نوزادی تا تیشرت تک سن 2 سال و تیشرت شلوارک های دخترونه و پسرونه تا سن 14 سال موجود دارم
لطفا از من حمایت کنید عضو بشید 🙏💖
آیدی کانال kivana_kids@

آیدی خودم mami_sha @

پلی کیستیک همون تنبلی تخمدانه

کیست نابوتین چیزی خاصی نیست معمولا خودش از بین میره
تخمدان چپتم پلی کیستیک

پلی کیستیک هستی

سوال های مرتبط

مامان آیلین وآرسین 🐣 مامان آیلین وآرسین 🐣 ۴ سالگی