۴ پاسخ

من بچم دو روز زودتر دنیا اومد دکترم اومده بود

قاعدتا باید بیاد و اکثر دکتر ها میان

اره عزیزم نامه رو میگیری از دکتر هر ساعتی که باشه حتی نصف شب میری بیمارستان باهاش تماس میگیرن و سری خودشو میرسونه

دکتر من اومد

سوال های مرتبط