۵ پاسخ

تب مالت

چون شیرگاو سرده. و معده بچه رو سرد میکنه

من سوال کردم از دکتر گفت داخل غذا اشکال نداره ولی بصورت نوشیدنی نباید داد...من فرنی و حریره بادام باشیر درست میکنم

ااگه حساسیت نداشته باشه مشکلی نیست
داخل غذا میشه داد
میگن تا یکسالگی مستقیم نباید بدی
هرچند قدیم خیلیا میدادن

ب خاطر آلرژی پ تب مالت

سوال های مرتبط