ممنوع نیست فقط بخاطر نیترات نباید در حجم زیاد داد
من از ۸ماهگی یکم تو املت میزنم
در ماه یکبار الی دوبار ایرادی نداره مصرف مدامش ضرر داره من ب پسرم گاهی میدم و با نظر دکتر تغذیه هم دادم نباید در مصرفش زیاد روی بشه حتی برای خودمون
میگن بخاطر نیترات باعث مسمومیت میشه نباید بدی
میگن بخاطر نیترات باعث مسمومیت میشه نباید بدی
من دادم نمیدونستم
عه من نمیدونستم یه بار دادم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.