کلی علائم دارم ولی منفی بود عجیبه تاحالا هم تاخیر نداشتم هیچ وقت
منم اینجوریم دیروز ۳تاخیر رفتم بتا منفی بود
هنوز پریود نشدم
وای دقیقا منم مثل شمام بادوتا بیبی صورتی کم رفتم آزمایش البته هفته پیش منفی بود ولی همچنان منتظر پریودیم 16 روزه ک ازم گذشته همه علائما رو هم دارم ولی بیبی نزدم چن روزیه میخام برم مسافرت بعدش میام میزنم
همیشه تاخیر میوفتی یا بار اول؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.