من طبیعی میخواستم دکتر گفت سزارین باید بشی نامه. گرفتم .بچم فعلا سفالیک

۵ پاسخ

سزارین خیلی خوبه بخدا من الان جای بخیه هامم خوب شد در صورتی که طبیعی خیلی برام بد بود کلی درد کشیدم خیلی بخیه خوردم عفونت کردن باز شدن نمی‌تونستم نشسته شیر بدم روحی که داغون شدم
هرچی خیره ان شاء الله برات پیش بیاد ولی سزارین دکترت خوب باشه نگران چیزی نباش

چقدر زود نامه داده

منم طبیعی میخام ان شاءالله هرچی خیره همون بشه برات عزیزم🥰

چرا دکتر گفت سزارین

علتش چی بود ؟

سوال های مرتبط