۹ پاسخ

پناه هم زیر سینه میخوابه البته شب ها ک نور نباید باشه تاریک تا بخوابه یکم نور ک باشه خوابش میپره برای همین اتاق تاریک میکنم بعد زیر سینه میندازمش یا خودش در میاره میبینی خوابه یا ک آروم بعد ص۰ دقیقه در میارم میزارم سر جاش دیگه بیدار نیمشه😂😂😂😂✌️

فقط گهواره دخترمنم همین طوره

من اول یه ملحفه میذارم تو ننو تکونش میدم وقتی خوابش برد با همون ملحفه برمیدارم میذارم سر جاش

تو بغلم می‌خوابه
من براش وایت نویز میذارم که خوابش عمیق بشه وقتی میذارم زمین دیگه بیدار نمیشه معمولا. البته هر چی بزرگ تر میشه خوابش عمیق تر میشه

فقط زیر سینه می‌خوابه تا خوابش عمیق نشه جرات نمیکنم تکون بخورم چون بیدار بشه دیگه نمیخوابه🥴🥴🥴👶

بذارید تو گهواره یا نَعنی

پسر منم تو بغلم موقع شیز دادن میخوابه میذارمش زمین رو پامم تکون میدم عمیق شه بعد میدارمش زمین بعد ۱۰ دیقه بیدار میشه

دختر منم همینه فقط زیر سینه خوب می‌خوابه

منممم😭😭😭

سوال های مرتبط