۴ پاسخ

خوبه دیگه رحمت داره آماده میشه

من این ماهی ک گذشت دوبار پریود شدم .
یکی روز دوم یکی روز ۲۸ فک کنم😓

خوبه وقتی جلو میندازی یعنی انشالله یکی دوماهی باردار میشی😍منم ماه قبل بارداریم جلو انداختم

خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری