۲۱ پاسخ

بنده تادوسالگی اصلا بهش فکر نمیکنم

۲سالو نیم ب بالا

من از الان بچم روزها دو ساعت پسرم پوشک نمیکنم

من ۲سال به بعد
ولی شب تا صبح پوشک نمیزارن
خیس نمیکنه

دختر من پیپی کنه میاد میگه پیپی یا جیش
جای مشخصی میره میشینه برای پی پی کردنش و اینکه بعضی روزا تا ۲ساعت پوشکشم خیس نمیکنه
حالا نمیدونم آمادگیشو داره یا نه

دو سالگی

تادوسالگی که اصلا بهش فکر نمیکنم بعدش ببینم امادگی داره شروع میکنم البته پسرم الان پیپیشو میدونه میگه مامان جیش

هر موقع که ببینم آمادگی داره
عجله ندارم

بعداز ۲سال اگر امادگی داشته باشه

از دو نیم سالگی اگه امادگیشو داشته باشه
نداشت تا ۳

سال دیگه چنین وقتی...
دوسال و نیم ب بعد...

بین دو نیم تا سه سالگی

هر موقع آمادگی داشته باشه

دو سال به بعد هروقت نشانه های آمادگی داشت

بهترین زمان ۲/۵ تا ۳ سالگی هست عجله ای ندارم 😌

۳سالگی به بعد

دوسال نیم ب بعد

بعد دوسالگی ببینم کی امادگی داره

دوسال و نیم تا سه سال

ایشالا پایان دو سالگی

۳۶ ماهگی

سوال های مرتبط