۵ پاسخ

برا چیه؟

تو‌دوران شیردهی مشکلی نداره؟

من هفتگی زدم هفته ای ۲٫۵۰۰هر دوزی رفت بالا ۱۰۰رفت روش بدم نسخه میدم

هر دوز از ۲۵۰۰ شروع میشه هر چه دوز بالاتر قیمت بیشتر هر دوز واسه یه هفته است بهتره زیر نظر پزشک باشی و قبلش چکاب بدی چون برای همه مناسب نیست خدایی نکرده ندونی و بزنی عواقبی داره

ماهی ۱۰تومن میشه تقریبا بدون نسخه هم میدن داروخانه‌ها باید با دوز ۲.۵ شروع کنی هر هفته بزنی

سوال های مرتبط

مامان فرهام و آتبین مامان فرهام و آتبین ۲ سالگی