۷ پاسخ

فلورایده
باید اول دندوناشو مسواک کنه بعد اینو بماله ب تمام دندوناش
دو ساعت چیزی نخوره
بعد دوساعت بخوره

اول دهنشو بشور
بعد از این با فرچه خودش بمال رو دندونام مخصوصا آسیاب ها بزار دو ساعت بعد دوباره با مسواکش بشوره

چوبشو میزنی داخل موادی که هست مثل فرچه می‌مالی روی دندون تا1ساعتم نباید چیزی بخوره

معمولا خودشون میزنن. عجیبه دادن به خودت. میپرسیدی ازشون
برا دختر من زدن مالیدن به دندوناش گفتن بهتره تا دو ساعت چیزی نخوره .ولی دختر من ده دقیقه بعد دهنشو شست😁

وارنیشه دیگه

دهانشویه اس؟

چی هس؟

سوال های مرتبط