۴ پاسخ

به مبارکی و میمنت انشاالله

بفرما😍🙄ما کالسکه نداشتیم با روروئک انداختم

تصویر

کالسکه رو بزار بچه رو ت نصفه بزار زیرش😄آچار اینام بزار دور ورش ی بلیر تنش کن صورت شم ی کوچولو سیاه کن

بفرما گلم صورت اش هم با اسفند سیاه کن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی