تازه رفته تو۵ماه
رفلاکس شدید داره شیرخدمم سیرش نمیکنه دکترم گفت میش غذای کمکی دادمجبورم دلم به حال بچم میسوزه
سلام ، اول ارد برنج با اب قاطی کن بعد بزار رو گاز فقط ابکی باشه و بار اول کم بده بهش و شکر و نبات و.. ممنوعه تا یک سال استفاده نکن عزیزم ، اگر دیدی ابکی نیست خنک ک شد ی ذره شیر خودت یا شیر خشک بریز توش تا یک یا دوهفته بهش بعد حریره بادام بده
هنوز زوده خواهر حداقل بزار چهار ماهو نیم بشه
زود نیست عزیزم؟
آبکی باشه با ارد برنج وشیر وکمی شکر درستش کن
زود نیس هنوز ۴ ماهشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.