انقباض شدید دارم روزی 10 بارم بیشتر 😭 خطرناکه یعنی ؟

۴ پاسخ

چیزی نیست الکی به خودت استرس نده یه ان اس تی بده راحت

باید بری بیمارستان دیگه عزیزم

برو دکتر عزیزم
منم اینجوری بودم رفتم دکترم بهم امپول ریه و سرم سولفات داد دو روز بستری شدم بیمارستان اونا رو بهم زدن
خداروشکر وایسادن دیگه

دردم داری یعنی کجاهات درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۱۲ ماهگی