من دو ماهش بود ننو گرفتم
کلا دو ماه ازش استفاده کردم بعد دیگه از ۴ ماهگی توش نخوابید
الانم که دیگه غلت میزنه اصلا نزاشتم که امتحان کنم
ننو بگیر
پارچه ای و چوبی جنسشون
تاب پارچه ای هاهستن حالت گهواره از اونا بگیر منم برا دخترم میگیرم چون گهواره بدرد نمیخوره دگ دختر من از اول توش نخوابید جمع کردم
تاب ریلکسی بگیر بهتره
بنظرم تاب بگیر
بکیر
ازین ننو ها بگیر تا ۲ سال جا میشه انقدر خوبه
الان که دیگه فایده نداره گلم
نگیر عزیزم ۲ماه دیگه اندلزه اش نیست دیگه
خب وقتی از اول توش نبوده الان ممکنه دیگه نخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.