سرماخوردگی خر است تو دوران بارداری 😫🤧

۵ پاسخ

وای من دو روزه سرما خوردم داغونم دکتر گفته دارو‌میتونی بخوری ولی بازم میترسم

وای من دوهفته عیدبود بدون دارو تحمل کردم😔

خیلیییی زیاد من چهار ماه بودم سرما خوردم دی ماه واقعا سخت بود

وای انقدر حالم بده دوبار هم سرم زدم انگار نه انگار

خیییلی

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۷ ماهگی
مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی