اینکه بعضی وقتا میام از روی تخت بلند بشم یهو یه طرف زیر دلم درد میگیره طبیعیه؟

۳ پاسخ

باید یکم بشینی بعد بلند شی

ارع چون بد بلند میشی رباط ها کش میان درد میگیره..یکم راه بری اکی میشه

منم بهو یه نقطه یه لحظه تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری