۸ پاسخ

من ثمین میزنم ولی در کل ۲ ماهگی خوب میش

برا دختر منم همینجوری میشد پماد آ د عالی بود براش

شوینده حمامش رو تغییر بده.کرم مخصوص بچه ها بگیر بزن

کرم فیروز خوبه
مرطوب کننده اردن هم خوبه

مرطوب کننده مخصوص صورت چیکو من میزنم ،یا تو ایرانیا بخر فقط حتما مخصوص صورت باشه به هیچ عنوان لوسیون بدنشو به صورتش نزنی

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

من آبرسان مامابیبی میزنم مخصوص بچهاس عالیه

اول لوسیون بزن آبرسانی بشه بعد با روغن بچه چربش کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی