۸ پاسخ

اینجوری

تصویر

با میوه یا کیک درست کن

7ماهگی دختر من البته چمن فتوشاپه و پارچه گرفتیم

تصویر

هرجور میگیری توش میوه های فصلم باشه خیلی قشنگ میشه مثلا گیلاس و انبه و اینا😋

۷ راستین عید و رمضون و دندونش باهم بود از هرکدوم جدا جدا گرفتم😅 ببر طبیعت بگیر

تصویر

منک میبرم اتلیه یکی دوبار خاستم توخونه بگیرم انقد ک هزینه کیک و وفلان میشه هیچ تازه خوبم نمیشن عکسا همونو یدونه اتلیه میگیرم راحت تره😑

من کیک ببعی گرفتم هشتمین ماهش😁با یه ماشین بزرگ اسباب بازی بابای بچه میگفت تم عید قربان میشه گفتم کو تا عید 😅😅

یا اینجوری

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محیا و نخودی مامان محیا و نخودی هفته پانزدهم بارداری