۸ پاسخ

ما صبح زدیم تا این لحظه علائمی نشون نداده البته میگن بعد از ۱۲ ساعت اثر میکنه

منم برا پسرم زدم یه هفته مریض شد اسهال و استفراغ شکم درد هرروز بیمارستان بودم تاخوب شد

آره .منم میترسم
دختر من تازه این ویروس جدیدم گرفته بود .تازه خوب شده .میترسم بزنم باز مریضیش برگرده .

دختر منم هفته پیش زده الان دوروزه میگه پام درد میکنه 🥲

سلام عزیزم .منم دخترم ک زد خیلی اذیت شد همون موقع بیهوش شد عینه حالت تشنج بهش دست داد خانومه می‌گفت امروز دوسه تا از بچه ها بعداز زدن اینجوری شدن خیلی سنگینه واکسنش

چرا همه از این واکسنه مینالن میترسم برا پسرم بزنم😥😥

وای خواهر دلم خون منم زدم واکسنش و بعدش تب کرد و همون تب الان سه هفته مریضه بچم دو روز بیمارستان بستری شد آب شد بچم الان هنوزم میگه دلم درد میکنه

خیلی بد بود پسر من تب و لرز داشت دست درد یبار هم استفراغ کرد

سوال های مرتبط