۵ پاسخ

سلام عزیزم
اگر درد قابل تحمل و بدون هیچ علامت دیگه ای مثل لکه بینی و ... باشه بله طبیعیه،من خودم چند روز یبار سمت راست یا چپم یا زیر شکمم درد میکنه ولی قابل تحمل هست 🥺

عزیزم سونو قلب رفتی؟

واسه ی من هم خیلی سخت و دیر میگذره و کسل کننده من هم گاهی خفیف اینجوری ام

منم اینجوریم مخصوصا وقتی ایستاده باشم یا کار کنم دراز میکشم بهتر میشه

منم اینجورم البته خفیف

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🫀 مامان تو دلی 🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری