سلام عزیزم
اگر درد قابل تحمل و بدون هیچ علامت دیگه ای مثل لکه بینی و ... باشه بله طبیعیه،من خودم چند روز یبار سمت راست یا چپم یا زیر شکمم درد میکنه ولی قابل تحمل هست 🥺
عزیزم سونو قلب رفتی؟
واسه ی من هم خیلی سخت و دیر میگذره و کسل کننده من هم گاهی خفیف اینجوری ام
منم اینجوریم مخصوصا وقتی ایستاده باشم یا کار کنم دراز میکشم بهتر میشه
منم اینجورم البته خفیف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.