۴۷ پاسخ

ای ننه ننه خدا حفظش کنه برات 🧿🩷🎀🥳 برای منو دخترمم دعا کن صحیح و سالم بدنیا بیارمش و بغلش کنم

خداحفظش کنه تنش سالم و سلامت باشه قدمش براتون خیر و برکت داشته باشه زیرسایه تو و همسرت بزرگ بشه ان اشالله برای ماهم دعا کن عزیزم 😊😊

عزیزم‌برای اسم تیام شناسنامه دادن؟؟به منم لطف کن خبر بده🙏🙏

وای خدا حفظش کنه خیلی نازه❤️💋

خدارو شکر
خدا حفظش کنه ایشالا✨

عزیزم‌مبارکههه😍😍😍
میگم از لحاظ رسیدگی نظرت راجبه بیمارستان گناوه چیه ؟
خوبه یا نه ؟

عزیزم‌مبارکه بسلامتی 😍

خدا حفظش کنه عزیزم 😍

خداروشکر عزیزم
بسلامتی انشالله

عزیزم بی حسی و انتخاب کردید یا بیهوشی؟؟؟

عزیزممممم مبارک باشه🥺

ماشالا عزیزم خداروشکر 🎀

ای خدا خوش اومدی آقا تیام 🥹
مبادکت باشه گلم الهی خوش قدم باشه

وویی خدا چه گوگولیه.مث نینی من پرمویه.یکمی زرده انگار

خداحفظش کنه عزیز دلممممم🥹❤️💋

وییی خودا من قربون مژه هات بشم نی نی مینیاتوری کوچولووو قدمش خیر باشه ان‌شاءالله 🥺🥺😍😍

مبارکه عسلچه خوش اومدی💙💙💙

ای جووونم چ نازه😍

ایییی خداااااا😍😍
مبارکه 😍😍😍

ای خدا چقدر کوچولو و نازه قدمش خیر باشه براتون

گلم بسلامتی مبارکه چند هفته آمد دنیا ؟؟؟؟طبیعی بودی یا سزارین؟؟

غش کردم واسش😍 دعا کن روزا واسه ماهم فر فره ای بره جلو

بسلامتی گلممم🥹💕

اوخییی چقد ناسههههه🤤🩵

مبارکه عزیزم😍😍

ای جوونم خوش اومدی😍
خداروشکر که همه چی خوب بود و حالتون خوبه♥️

ای جااااان ماشاالله خداحفظش کنه مبارکه😍😍😍
دقیقا چندهفته زایمان کردی؟ وزنش نی نی چقدربود عزیزم؟

مبارکه عزیزم😍😍
وزنش چن بود؟

ای خودا عزیزم😍😍
واسه منم دعا کن هم هفته های من همه دارن زایمان میکنن من موندم😫

ماشاالله 😍😍😍

منم سز بودم همچی واقعا عالی بود😁

چرا زود پستونک گذاشتی تو دهن بچه معمولن تا روز ب بعد میزارن

خدا حفظش کنه آخیشششش راحت شدیاااا🫠🫠

اوخی جونم

مبارک باشه عزیزم قدم نو رسیده

عزززیزم مبارک باشه
راضی بودی از سزارین ؟

خودووووو کی نی نی ما دنیا بیاد 🥹

وای عزیزمممم🥹🥹🥹ماشاالله بهش❤خدا حفظش کنه

عزیزممم نمک داره

زودتر بدنیا اومده؟سلامت باشه عزیزم

منم صب زایمان کردم
بسلامتی عزیزم

قدمش مبارک باشه 😍

خدا برات حفظ کنه منم دعا خیلی امروز لکه بینی داشتم از استرس دارم میمیرم

به سلامتی و تندرستی ♥️🙏🏻

اوخیییه کی بشه بچه من

خداروشکر، حال دلتون کنار نی نی عالی تر باشه♥️

خدا حفظش کنه❤️✨

سوال های مرتبط