پوره سيب زميني خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

خوبیش ک خوبه باید ببینی میخوره خورد؟؟

من فقط سیب زمینی اب پز رو له له میکنم پوره بشه همینطوری سفت میدم به پسرم ، چون هر طور دیگه بدم نمیخوره هر جوری امتحان کردم اوق زده دوس نداره

عالیه‌نوش جانش

آره عالیه

دستورش و می‌زارم قشنگم

از چند وقتی میدی؟

چ جوری درست کردی من بلد نیستم

سوال های مرتبط

مامان کایرا 💓🥰 مامان کایرا 💓🥰 ۱۵ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱ سالگی
مامان بردیا👼🤍🍼 مامان بردیا👼🤍🍼 ۱ سالگی