تو هفته های من کسی شیاف پرژسترون یا آمپول استفاده میکنه؟

۹ پاسخ

من بله جفتش بخاطر کمر دردم

شیاف استفاده میکنم

من آخرین آمپول رو پریروز زدم شیاف هم آخر همین هفته تموم میکنم

من شیاف استفاده میکنم فعلنم دکترم قطع نکرده از اول بارداری تا الان

من اخر بارداری استفاده کردم چون زایمان زود رس داشتم
اول بارداری جفتم پایین بود خونریزی داشتم

من شیاف

من از هفته سوم تا الان شبی یدونه دارم میذارم دکتر گفت تا زایمان باید بذارم

دکتر به من گفت تا آخر بارداری باید استفاده کنم ۲تاشو

من از ۱۸ هفته استفاده کردم تا دوهفته پیش

سوال های مرتبط

مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی