۴ پاسخ

اب و مایعات رو باید کم کنی
که به کیسه آب فشار نیاد

برا منم همیپ حدودا بود دکتر گفت به اب ربطی نداره فقط شیرینی نخور البتهمن خیلی میخوردم قطش کردم اوکی شد

نه برای من ۲۲ هست به اب ربطی نداره
مایعات و شیرینجات کمتر بخور
تو گهواره یه خانمی اب نخور من از دکترم پرسیدم گفت ربطی به اب نداره
مایعات وشیرینجات کم کن
من ۲ هفته اصلا مایعات اینا نخوردم رفتم خداروشکر شده بود۱۸ نرمال شده بود

آب زیاد نخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری