۳ پاسخ

منم عذاب وجدان میگیرم شدید 🤦‍♀️

اصلا نگران نباش عزیزم ما همه تو همین شرایط بودیم هر اتفاقی ک بیفته تو بهترین مامان دنیایی برا ارن کوچولو

عذاب وجدان نگیر ماهم ادمیم کم میاریم سعی کن خودتو کنترل کنی

سوال های مرتبط