۳ پاسخ

من از یه هفتگی مایسا میدم
با نان اسهال شد خودم عوض کردم
چون ضدالرژیه بعدم ک کم کم علائم حساسیت پروتیین گاوی اومد دکتر گفت همینو ادامه بده

مننننننننن
بخاطریوبس بودنش یه هفته بعداز ب دنیااومدنش دکتربراش این شیرخشک رونوشت هم میسازه هم وزن دهیش عالیه
میریم میگردیم داروخونه هاروبراش گیرمیاریم

من میدادم به بچه ام آلرژی به پروتئین گاوی داشته باشن دکتر تجویز میکنن نان اچ آ گیر نمیاد اپتامیل گیر میاد

سوال های مرتبط