ارد برنج و حالا با شیر یا اب بزار رو گاز بادوم هاتم چن ساعت قبل تر خیس کن پوست بگیر با صافی یا رنده خرد کن بریز توش
من بادوم میندازم تو آبجوش اندازه نصف وزن بچه باید بندازی مثلا ۱۰ کیلو هست ۵ تا. بعد ده دقیقه موند درمیاری پوست میکنی بعد با رنده یا پشت الک ریزش میکنی بعد با آب و آرد برنج میذاری تو قابلمه هی هم میزنی تا به قوام برسه در انتها با یکم شیرخشک یا شیر مادر قاطی میکنی
سوال منم هست الان پرسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.