۹ پاسخ

اوخی😍😍

عزیزم انگشتای کیکی‌ش😍😍 مبارکش باشه

با بالا رفتن هزینه‌های آتلیه و مشغله‌ی زیادِ مادرها، دیگه لازم نیست برای یه عکس قشنگ کلی زمان و هزینه بذاری.

فقط یه عکس ساده با گوشی بگیر و بفرست؛
من توی فتوکیدز برات تبدیلش می‌کنم به عکس ماهگرد آتلیه‌ای و حرفه‌ای ✨

✅ هزینه خیلی کمتر از آتلیه

✅ بدون رفت‌و‌آمد و دردسر

✅ مناسب مامان‌های پرمشغله

برای دیدن نمونه‌کارها و ثبت سفارش، عضو شو داخل چنل ما توی بله :@photokids

مبارکه عزیزممم


ولی دراصل باید بگی ۵ ماهش تموم شده و وارد ۶ شده چون الان شده ۵ ماه و چند روز

چند کیلو بود عزیزم 4ماهگی

مبارکه عزیزم
دخترتون ۵ ماهگیش تموم شده وارد شش شده

ماشاالله خدا حفظش کنه 🐣🥰

مبارکش باشه انشالا بسلامتی

ای جونم❤️😍

سوال های مرتبط

مامان لیام🐣👼🏻🌻 مامان لیام🐣👼🏻🌻 ۹ ماهگی