۱۳ پاسخ

وقتی دوماهگی اذیت نشده ۴ماهم اذیت نمیش

واکسن۴ماهگی راحتتره تکرار دوماهگی
من که خداروشکر تبش کم بود

اگه واکسن ۲ماهگیش اذیت نکنه بقیه واکسن هم همینجوری هست ۴ماهگی زیادم سنگین نیست هر ۴ساعت قطر بده انشالله اوکیه

اگه دوماهگی اسون بوده اینم اسونه چون تکرار واکسن های دوماهگی هست

واسه هیلا خیلییی سخت گذشت طفلی بچم تبش میرفت بالا هی ناله میکرد من دیگه پد تب بر براش خریدم میزاشتم اخه نمیزاشت دستمال خیس بزارم

وای منم شنبه باید ببرم واکسن ۴ ماهگی از الان استرس دارم

نه راحت بود البته واسه هرکی فرق میکنه یکی تب میکنه یکی تب نمیکنه درکل راحت تر از اولیه

چهار ماهگی سبکتره عزیزم
انشاالله به سلامتی بزنی
ماشاالله چقدر نازه چند کیلو هست
پسر من همه میگن ریزه😔

برا من سخت بود

برا من سخت بود.
قطره هر چهار ساعت بده روز اول تب نمیکنه

راحته نگران نباش

پسر من دیروز واکسن چهار ماهگی شوزدیم فقط دیشب یه خورده تب کرد وگرنه خدارو شکر از واکسن دوماهگی راحت تر بود براش

پسر منم امروز ۴ ماهش شد😍

سوال های مرتبط