سلام خانم ها خیلی انقباض دادم طبیعی تو هفته من؟؟

۶ پاسخ

دکتر من گفت از ۳۴ هفته باید شروع بشه
منم چون انقباض داشتم بهم شیاف داده

شیاف نمیزاری؟؟

چطوریه انقباضت؟از کجا متوجه میشی انقباضه

نه طبیعی نیس

خیلی زیاد نه طبیعی نیست

یه ان اس تی برو

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان گوگوجی مامان ایهان گوگوجی ۵ ماهگی