شیر ندارم بچم سینه نمیگیره چیکارکنم

۳ پاسخ

برا من قرص لاکتاول خیلی خوب بود سعی کن مایعات زیاد بخوری هرچیم بچه بیشتر شیر بخوره شیرت بیشتر میشه سعی کن ساعت ۱ تا ۲ نصف شب بهش شیر بدی تو اون تایم پرولاکتین ترشح میشه باعث میشه شیرت بیشتر شه اینا تجربه من بود

پودر گالاکتومید بخور

خوراکی ها یا پودر های شیرافزا بخور عزیزم... من گوشت توی شیشه و ماکارونی و آبگوشت خیلی برام جواب میده

سوال های مرتبط