۷ پاسخ

من ۴ سال جلوگیری طبیعی داشتم حامله نشدم پسرمو با کاندوم حامله شدم 😂احساس میکنم سوراخ بوده
الانم جلوگیری طبیعی دارم ولی خیلی میترسم چون بعد زایمان خیلی زود حامله میشی😬

والا من 18ساله عروسی کردم از اول تا الان طبیعی جلوگیری داشتم پسرمو خودم خواستم حامله شدم البته تنبلی تخمدان هم داشتم با امپول حامله شدم دوتا هم چهار سال پیش سقط کردم اونم با امپول حامله شده بودم که دیگه ترسیدم اقدام نکردم موند پارسال خدا خواسته یهویی حامله شدم

من با پیش آب شدم 🤣یکبار اومدیم طبیعی جلوگیری کنیم منم با پیش آب حامله شدم کنسل شد تا ابد 😂

من ۵سال جلوگیری طبیعی داشتم اصلا هم باردار نشدم
دوماه بود جلوگیری نداشتم دوقلو باردار شدم
کاملا به شدت حفاظت بستگی داره😁✌🏼

دوست من باردار شده چند بار با جلوگیری طبیعی چندتا سقط کرده

صد در صد با پیش اب اونم بستگی ب بدنت داره و مخصوصا شانست

اگ مطمئنی داخل نریخته شده ن چرا باید باردار بشی

سوال های مرتبط

مامان فلفل ریزه میزه مامان فلفل ریزه میزه ۱۳ ماهگی