عصر ختنه شده این همه ورم عادیه،؟

تصویر
۴۳ پاسخ

اخ بمیرم الهی ، طفلی😐
من پسر دار بشم عمرا ختنه نمیکنم این ظلمه بخدا

سلام خوبین منم پسرمو ختته کردم ورم داره شما چکار کردین؟

عزیزم پسرت خوب شد ؟؟به فکرش بودم

واویی خدا منم هنوز پسرمو ختنه نکردم خدایا ینی این جوری میشه 😭😭😭😭😭😭😭

بهتر شد پسرت؟؟ چکار کردی نگرانش شدم

الاهی بمیرم براش خدالعنت کنه اون دکتراحمقواخه چرااینهمه ورم من ۸روزه پسرموختنه کردم اذیته بچمهنوحلقشم نیوفتادا اعصابم خرابه این بچه تفلکم دیدی که دیگه کلهوم بهم ریختم اخ لعنت به ابن ختنه🤕🤕🤕

حتما نشون دکتر بده

چرا با بچت همچین کاری کردی اخه 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

اخ عزیزدلم،من پسرم ورم اینجوری نکرد

ای جانم خیلی سخته😢😢خداروشکر من خیلی زود پسرم ختنه کردم راحت شدم اگه ادرار نکرده حتما به پزشکش بگو

ببخشید پسرتون چند وقتش هس. ختنه کردین.. الهی حتمن اذیت شد

وای مادر نترکه چرااینقدر غیر طبیعیه

وای ن ببرش دکتر

خیلی ورم داره ببر دکتر اینجوری پیش بره دو روزه میوفته حلقش

کاشکی دکتر اتل میزاشت براش اصلا تاجایی امکان نذار به جای بزنه خودش رو

وای از ختنه حلقع متنفرم خداروشکر ب روش سنتی جراحی کردم

مال پسر من همین قدر ورم کرد اما روز بعد بهتر شد

سلام عزیزم واسه پسر منم همینطوری بود
به روش حلقه انجام دادیم بعد مثل شما ورم کرد و خونریزی داشت
بردیم دکتر خودش حلقشو درآورد و به روش سنتی ختنش کرد

وااااااااااااااااااای بمیرم

وای برمن .. پماد بزن ورمش بخوابه

نه عادی نیس بنظرم
زودتر ببرش دکتر.
بیتابی نمیکنه؟

وای طفلکی چقدورم کرده دکترش ماهرنبوده یعنی؟

جیش کرده؟

حتماً با دکتر تماس بگیر عزیزم
برا خود دکتر عکس بفرست

برا پسر من اصلا اینجوری نبود حتما ببر بیمارستان یا دکتری جایی

نه عزیزم ببرش دکتر میگه چیکارکنی

وای نه اصلا عادی نیست خیلی ورم داره طفلی ببرش دکتر🥲

نه فکر نکنم ببر دکتر
پسر منم ورم کرد ولی نه این همه

پوشک نکن

نمیدونم من الان مادرم دیدش گفت احتمالا لباس هاش یا چیزی بهش خورده عطر داشته اینجوری ورم کرده والا انقدر ورم طبیعی نیست

وای خیلی بده من بعد حلقه اصن اینجوری نبود توروخدا ببر دکترنشون بده

پسر منکه اصلا ورم نکرده بود ازش عکس بگیر به دکترش بفرس

وای ختنه چقدر بده من که استرس دارم گذاشتم مونده

جیش کرده بعد از ختنه؟؟

حتما ببر بیمارستان شاید ادرار جمع شده باشه خطرناکه

عادی نیس این خیلی باد کرده بنظرم از دکتر بپرس

با چه روشی انجام دادین؟؟من‌پسرم سنتی بود و خیلی کمتر از این ورم داشت

پوشکش سفت نبندی شل باشه بهتره

گاز استریل گذاشتی بعد پوشک کردی؟برای روز اول بنظرم عادیه ولی چون پسرتون بزرگ و قطعا دست پا میزنه و شاید چهاردست پاهم بره بخاطر همون‌ورم کرده.

مال پسر من انقدر ورم نکرد این خیلی ورم کرده

نه اصلا عادی نیس مثل بادکنک شده ببر بیمارستان حداقل

الهی بگردم 🥺🥺
بپرس از دکترش
بیتابی نمیکنه ؟

نه عزیزم خیلی ورم داره

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی