پمپ درد عالیه حتما بگیر
منم داشتم مهر۱۴۰۳ هزیتش ۲ونیم شد خیلی خوب بود دردموکمترمیکرد
من سه هفته پیش اپاندیس عمل کردم گرفتم ۴ تومن
من استفاده کردم اما باعث نفخ میشه
اره بی تاثیر نیست ولی خب من دردم وحشتناک بود با اون اصلا آروم نمیشدم
مال من افتضاح بود ذره ای ارومم نکرد
من برا زایمانم گرفتم خوب بود واقعا
اون موقع ۲تومن بود
پمپ درد عالی هست من موقع زایمان استفاده کردم
جدیدا نه
سر زایمانم داشتم
واقعا تأثیر داشت و خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.