اینم شام گل پسر🤤

تصویر
۶ پاسخ

نوش‌جون‌علی آقا 😗😗
چطوری درست کردی عزیزم ؟

گوجه ولی فک‌کنم الرژی زاعه
اسیدیه
برا همین رب هم میگن فعلا ندین
وگرنه میتونستن بگن رب خونگی میتونی بدی اگه بخاطر مواد نگهدارندش میگن ندین🤔

نوش جان از کی گوجه رو شروع کردی عزیزم ؟

چیههه این

این چیه

گوجه؟

سوال های مرتبط

مامان Araz❤ مامان Araz❤ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان غفران مامان غفران ۱ سالگی
مامان یوتاب مامان یوتاب ۱۰ ماهگی
مامان محمد hamii مامان محمد hamii ۸ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱۰ ماهگی
مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱ سالگی
مامان کسرا مامان کسرا ۱ سالگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱ سالگی