سلام خانوما شما جای بچه تونو از کی جدا کردین ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

از 12 ماه تا 18 ماه اینکار اوکیه
ولی نمیشه جدا کرد واقعا مگه میشه نوزاد تو اتاق خودش بخوابه مادر یه اتاق دیگه 🫤🫤🫤

از اول توی گهواره خوابوندم عادت کرده اما میترسم هنوز اتاقش جدا کنم

از بدو تولد
البته کنار تخت خودمونه

دختر من مستقله😌😂شبا شیر خشک میخوره عروسک میدم بغلش خودش میخوابه تا ۶ صبح ولی هنوز جدا نکردمش اگه این روش ادامه دارد باشه شیش ماهگی جدا میکنم

از شش ماهگی بردمش اتاق خودش...اوایل عادت نداشت نصف شب کاملا بیدار بود میخواست بازی کنه.ولی دوسه روزه خوب شد

من که استرس میگیرم جداش کنم تو این سن بچه ۶ماهه اومد شیر برگردوند تو گلوش گیر کرد خدایی نکرده خفه شد از ۲سال به بعد بچه رو جدا بخوابونی خوبه به نظرم

دخترم که اصلا بدون من نمیخوابه🤦🏻‍♀️ ینی در حسرتم ی ساعت بخوابم بقل شوهرم😂

من از الان طول روز وقتی میخابه میزارمش توی اتاقش ولی شب پیش خودمه ولی از ۶ ماهگی دیگ کلا جدا میزارم توی اتاقش بخابه

من امیدوارم ک‌ ۶ رو ک پر کرد جداش کنم

دختر منکه باید پیش خودم بخابه تا خابش ببره
قشنگ زیر بغلم میره🤣 گاهی شبا میبینم ممه هارو بغل کرده یا لباسمو مشت کرده😂😂

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی💙👶 مامان محمد مهدی💙👶 ۵ ماهگی