سلام خانوما شما از کی شروع کردین به غذا دادن؟

۴ پاسخ

من یه هفتس شروع کردم دخترمم خوب میخوره خداروشکر سیر میشه میخابه

من ی هفته هست
پوره‌ی سیب زمینی میدم با سوپ

۵ ماه و نیم

از ٤ ماه و ٢٠ روز
چون رفلاكس داشت

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی