۵ پاسخ

به نظر پزشک از ۴نیم

من از 4ماهگی کم کم همه چی بهش دادم الان که 5ماه و دوهفتش هست همه چی خورده

مرسی ازهمه

اگر مشكلي نداره از ٦ ماه شروع كن كه بهتره

۴نیم بودبادامش دادم

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی