خانما شما کی موهای بچه ها تونو زدین ؟!

۵ پاسخ

من پسرم خیلی ماشالله پر موه هس هنوز پشت سرش نرمه میترسم بزنم

من شنیدم میگن تا قبل ۶ماهگی هرچی بزنی فایده نداره چون هنوز سرشون سفت نشده منم نزدم نکهه داشتم بزرگ تر که شد

ن
دخترمم دوسالشه هنو موهاشو نزدم

50 روزگی

با این ک مو نداره ولی نزدم 😂

سوال های مرتبط